onsdag 30. september 2009

En liten hyllest

Om en time er det 1. okt. Om en time er det dagen for avreise. Avreise for en helt utrolig tur. En reise til Sør-Amerika i 7 måneder. 7 Måneder fulle av utfordringer. Utfordringer jeg skal vokse på. Vokse på til å bli bittelitt klokere på verden, meg selv og Gud. Jeg kaster meg ut i noe helt ukjent, men jeg overbevist at jeg er på rett plass!


Det er godt å vite at man har mange i ryggen før man drar ut på en slik tur. Både menighet, familie og venner; jeg digger dere!

Til slutt en liten hyllest til min herlige, fantastisk fine Åsta Kaasa.

4 kommentarer:

  1. Oi Oi!!! So sweetly!!! :P Jada hun er kjempe fin!!! ;)

    SvarSlett
  2. Helt gjennomsnittlig fin, jeg ville sagt vakker, yndig eller pen, men fin funker litt det og.

    Jeg bare spammer bloggen din jeg joffe.

    hilsen Laks90

    SvarSlett
  3. for en fin bror og for en fin åsta!!
    god tur bror!!!

    take care! plutselig sees vi!

    du er med i bønn:)

    SvarSlett
  4. Guri meg.For en heldig jente!

    DF91

    SvarSlett