søndag 25. april 2010

DEN SISTE BØNN

"Kjære Gud. Jeg ber om at John aldri må glemme oss. Det er alt jeg vil be om idag. Amen." På denne bloggen har jeg prøvd å dele mine opplevelser, og vekke både gråt og latter hos dere. Med respekt for bloggens navn, har jeg nå kommet til vei ende med denne bloggen - nå som jeg drar hjem til Norge. Jeg vil takke dere som har tittet innom og jeg håper virkelig det har betydd noe.
Og jeg er helt sikker på bønnesvar på den siste bordbønnen jeg hadde sammen med småbrødrene mine på Alalay.

1 kommentar:

  1. jeg tror ikke de kommer til å glemme deg! jeg tror det har betydd mye for de gutta at du virkelig har vært tilstede i hverdagen dems i disse månedene, både i kjipe og gode stunder. det var utrolig å få komme ned å ta del i din hverdag! gleder meg masse til å få deg til moderlandet. takk for god lesning på bloggen. den har framkalt både tårer og latter!!

    stor klem fra tessa

    SvarSlett